Algemeen
Wat zijn de openingstijden van de showroom?
Wij zijn geopend op maandag tot en met vrijdag van 9:00 uur -17:00 uur, u kunt ons dan altijd bezoeken. Op afspraak openen wij de showroom voor u in de avond of op zaterdag. U kunt hiervoor een afspraak maken via info@schitterenderingen.nl
Verkopen jullie ook cadeaubonnen?
Ja onze cadeaubonnen heten GIFT CARDS. u kunt gratis een persoonlijke boodschap toevoegen en aangeven waar en wanneer u de GIFT CARD wilt ontvangen/laten bezorgen. Wij pakken dit altijd feestelijk voor je in. Wilt u de GIFT CARD met uw bedrijfslogo of bedrijfsfoto er op? vraag uw gepersonaliseerde bestelling aan via info@schitterenderingen.nl
Is winkelen op Schitterenderingen.nl veilig?
Het winkelen op onze webshop is uiterst veilig. Wij zijn aangesloten bij WebwinkelKeur die staat voor vertrouwd online kopen. Daarnaast kunt u in de browser zien dat u zich in een veilige omgeving bevindt.
Waar kan ik met vragen of een klacht terecht?
Mocht u een vraag of onverhoopt een klacht hebben dan kunt u deze mailen naar info@schitterenderingen.nl . Op werkdagen ontvangt u dezelfde dag een reactie. Heeft u een spoedvraag bel ons op 0597-851121 of 06-55001080
Hoe kan ik een kortingscode inwisselen?
Wanneer u een kortingscode heeft ontvangen kunt u deze invoeren bij waardebon in de bestelfase voordat u gaat betalen.
Kunnen jullie sieraden graveren?
Ja wij kunnen sieraden graveren. Wij hebben een collectie graveersieraden, deze worden gratis voor u gegraveerd. Ook kunnen wij sieraden uit onze collectie graveren en sets ringen uit voorraad leverbaar. Hiervoor vragen wij slechts €9,95 per ring of sieraad.
Kan ik trouwringen morgen in huis (sets ringen uit voorraad leverbaar) door jullie laten graveren?
Ja dat kan. Wij hebben een computergestuurde laser graveermachine. Hiermee kunnen wij uw set ringen graveren. U kunt de tekst en gewenste symbool aangegeven tijdens het bestellen. Het graveren kost slechts €9,95 per ring.
Wat betekent Dummy ringen thuis?
Schitterenderingen.nl is het online verkoopkanaal voor trouwringen en vriendschapsringen waarbij u de unieke mogelijkheid heeft om uw favoriete gouden set ringen eerst thuis gestuurd te krijgen zodat u rustig op uw gemak de ringen thuis kunt bekijken.
Wat is het verschil tussen zirkonia en diamant?
De zirkonia ziet er op het eerste gezicht uit als een diamant. Het grote verschil is dat de diamant een natuurlijke edelsteen is, terwijl een zirkonia kunstmatig gemaakt is. Kunstmatige kristallen zoals onder andere swarovski ® zirkonia, zijn minder kostbaar dan diamanten of andere edelstenen, simpelweg omdat ze minder zeldzaam zijn. Een ander verschil tussen zirkonia en diamant is de hardheid. Een diamant geeft op een schaal van hardheid een 10 aan. De zirkonia geeft een hardheid aan van 8,5. Een zirkonia zal tijdens het dragen op den duur doffer kunnen worden, kleine krasjes of breukjes krijgen. Dit kan de schoonheid op den duur verminderen. Een zirkonia kan niet licht geslepen worden, waardoor de randen altijd iets dikker blijven.
Bestellen
Wat is de levertijd van mijn bestelling?
De producten die op voorraad zijn (hier staat bij levertijd 1 dag) en voor 17:00 uur besteld zijn, worden dezelfde dag door ons ingepakt en verstuurd.
Kan ik mijn bestelling op een ander adres laten bezorgen?
Ja dit kan, u kunt dit aangeven tijdens het bestelproces.
Hoe kan ik een set trouwringen thuis bekijken?
Schitterende Ringen.nl is het online verkoopkanaal voor trouwringen en vriendschapsringen Waarbij u de unieke mogelijkheid heeft om uw favoriete set gouden ringen eerst thuis gestuurd te krijgen zodat u rustig op uw gemak de ringen kunt bekijken en uitproberen. U kunt hiervoor kiezen in het menu bij het gewenste model trouwringen. Wij vragen een borg van 25 euro, vandaag besteld vandaag verstuurd !
Kan ik trouwringen bestellen zonder dat ik onze maten weet?
Geen probleem, u kunt de set trouwringen bestellen en dan kiezen voor de gratis multisizer voor het bepalen van de maten.
Krijg ik een bevestiging van mijn bestelling?
U krijgt direct nadat u de bestelling heeft geplaatst en de betaling is ontvangen een bevestigingsmail. Controleer altijd of uw factuur- en afleveradres klopt en de maat(en). Wanneer dit niet het geval is neem direct contact met ons op.
Kan mijn bestelling als cadeau worden ingepakt?
Wij pakken elke bestelling GRATIS in als cadeau.
Kan ik een bestelling wijzigen?
U kunt uw bestelling wijzigen door een mail te sturen naar info@schitterenderingen.nl Let wel gepersonaliseerde bestellingen kunnen niet geruild of geretourneerd worden.
Kan ik ook vanuit het buitenland bestellen?
U kunt vanuit alle landen bestellen en wij leveren in: België, Frankrijk, oostenrijk, Duitsland, Luxemburg, Italië, Spanje, Portugal, denemarken, Zweden, Noorwegen, Finland, Engeland, Ierland en Polen.
Kan ik een bestelling annuleren?
U kunt uw bestelling annuleren door een mail te sturen naar info@schitterenderingen.nl Wanneer u reeds een mail heeft ontvangen dat uw bestelling verzonden is kunt u de bestelling niet meer annuleren, maar wel retourneren. De kosten hiervoor worden door de klant gedragen. Producten die speciaal op maat en /of gepersonaliseerd besteld worden kunnen niet geannuleerd, geruild of geretourneerd worden.
Wat kan ik doen als een product niet op vooraad is?
Stuur ons een mail dan informeren wij u als het product weer op voorraad is.
Bezorging
Hoe wordt mijn bestelling geleverd?
Uw bestelling wordt door PostNL bezorgd. Nadat u de bestelling heeft geplaatst wordt u per mail geïnformeerd over de bezorgdag. De meeste pakketten passen door de brievenbus, indien dit niet zo is ontvangt u van ons een track & trace code voor het volgen van uw pakket. Gepersonaliseerde producten worden altijd aan de deur bezorgd waarvoor u persoonlijk dient te tekenen.
Is het mogelijk om mijn bestelling te volgen?
De meeste pakketten worden als brievenbuspakket verstuurd. Dat betekent dat u er niet voor hoeft thuis te blijven. Als uw bestelling als pakket wordt verstuurd ontvangt u hierover een mail wanneer wij verwachten dat het zal worden afgeleverd en indien van toepassing een track & trace code.
Wanneer is de verzending gratis?
Als u een bestelling plaatst vanaf €50,-.
Kan mijn bestelling ook in het weekend worden bezorgd?
De bezorging van uw bestelling kan worden geleverd op zaterdag. U ontvangt nadat u een bestelling heeft geplaatst van ons een mail waarin staat wanneer wij verwachten dat uw product zal worden geleverd.
Kan ik mijn bestelling ook ophalen?
U kunt uw bestelling afhalen in onze showroom. Wij zijn geopend van maandag tot en met vrijdag van 9:00-17:00 uur. Als u het op een andere dag op tijdstip wilt afhalen stuur ons dan even een bericht per mail info@schitterenderingen.nl of app bel ons 06-55001080
Leveren jullie ook in het buitenland?
Wij leveren in het buitenland, u kunt de mogelijkheden zien bij het bestellen.
Meten
Hoe kan ik de maten voor (trouw)ringen bepalen?
Wij kunnen u een GRATIS multisizer opsturen waarmee u eenvoudig de ringmaten kan bepalen. Indien u uw favoriete set gouden ringen opvraagt sturen wij GRATIS een set pasringen mee waarmee u eenvoudig de maat kan bepalen.
Wat te doen als de maat niet goed is?
U kunt dan een mail sturen naar info@schitterenderingen.nl Wij zullen u dan de gewenste maat opsturen. Indien deze goed van maat is kan de andere retour gestuurd worden. Dit kan allen bij voorraad ringen.
Hoe meet ik mijn ringmaat op?
U kunt heel eenvoudig uw ringmaat bepalen met een multisizer. De multisizer doet u om uw vinger en u kijkt door het vergrootglaasje en ziet dan de maat staan die u heeft. Wilt u GRATIS een multisizer ontvangen zodat u de zekerheid heeft dat u de juiste maten besteld ? Mail ons info@schitterenderingen.nl
Hoe meet ik mijn polsmaat op?
Gebruik een stukje touw om de pols en houd het losjes eromheen zoals je zelf denkt dat de armband zou moeten vallen. Meet nu het stukje touw op in centimeters voor de maat.
Onderhoud sieraden
Hoe onderhoud ik mijn sieraden?
Om uw sieraden te beschermen en tekenen van slijtage te voorkomen, raden wij u aan om de trouwring af te doen tijdens de volgende activiteiten:
- Arbeidsintensieve activiteiten
- Sport en fitness
- Cosmetica en welness
- Tuinieren
Retouneren
Zijn er kosten voor het retouneren van een product?
Het retour sturen van de bestelling is voor eigen rekening.
Wat zijn de retourvoorwaarden van Schitterenderingen.nl?
De retourvoorwaarden zijn dat het sieraad onbeschadigd moet zijn om het terug te kunnen sturen. Wij kunnen helaas geen beschadigde sieraden terugnemen. De sieraden worden uitvoerig gecontroleerd in een kwaliteitscontrole en zullen uiteraard onbeschadigd worden opgestuurd naar u. Graag bij het retourneren van een product uw bestelnummer en naam vermelden zodat wij de retour makkelijk en snel af kunnen handelen.
Wat is het retouradres?
Het product kan gestuurd worden naar :
Jonline
t.a.v. administratie
Kastanjehof 34
9674 CM Winschoten
Betalen
Kan ik achteraf betalen?
Wij bieden deze optie via Klarna aan.
Kan ik een factuur met btw ontvangen?
Als u ons hierover een mail stuurt via info@schitterenderingen.nl zullen wij u een factuur sturen met btw.